MCC Mazurkas i Mazurkas Catering 360o podsumowują 2016 rok!
1028 realizacji w 36 miastach i ponad 237.000 obsłużonych osób oraz 18% wzrost obrotu to wyniki jakie osiągnęły w 2016 roku MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel i Mazurkas Catering 360°.
Rok 2016 to bardzo owocny czas dla MCC Mazurkas & Mazurkas Catering 360°. Liczba realizacji zarówno w centrum konferencyjnym, jak i w innych lokalizacjach w całej Polsce wyniosła 1028, a liczba obsłużonych osób to 237.000. Taki wynik to efekt wprowadzonych przez nas nowych produktów, a także otwarcia nowego oddziału Mazurkas Catering 360° na rynku śląsko-małopolskim oraz obsługi cateringowej tak prestiżowego wydarzenia jakim był Szczyt NATO w Warszawie – podkreśla Michał Kozak, Dyrektor Generalny Mazurkas Catering 360° i MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel. Odnotowaliśmy 18% wzrost obrotu łącznie dla centrum konferencyjnego i Mazurkas Catering 360° w porównaniu do roku 2015. Z roku na rok stajemy się coraz mocniejszą marką, co odzwierciedla się w rocznych obrotach firmy. Dla porównania wzrost w 2015 w stosunku do roku 2014 wynosił 11%.
W 2016 roku Mazurkas Catering 360° konsekwentnie wdrażał strategię rozwoju przyjętą rok wcześniej. Jej podstawowe elementy to rozbudowa zespołu, doskonalenie wewnętrznych standardów oraz wykorzystanie synergii Grupy Mazurkas, pozwalających na realizacje cateringowe największych wydarzeń na rynku MICE w Polsce. Ubiegły rok upłynął Mazurkas Catering 360° również pod znakiem doskonalenia produktów i usług. Obecnie klienci oczekują od firmy cateringowej więcej kreatywności, kładą nacisk na odmienność i innowacyjność oraz zwracają większą uwagę na jakość i poziom świadczonych usług – podkreśla Michał Kozak. Realizacje Mazurkas Catering 360° to w tej chwili nie tylko niepowtarzalne i oryginalne dania, ale również idealnie skomponowana oprawa, oparta na najnowszych trendach. Jako lider usług cateringowych na rynku MICE mamy świadomość, że catering to nie tylko jedzenie, to kompleksowa usługa, która w swoim oryginalnym, kulinarnym i artystycznym wymiarze tworzy nieodłączną i jakże ważną część wydarzenia – dodaje Michał Kozak. Firma kontynuuje także podjętą w 2015 roku współpracę z Arkadiuszem Zuchmańskim – pierwszym Polakiem, który zdobył gwiazdkę Michelin. Inspiracja światowymi trendami i współpraca z najlepszymi szefami kuchni, to nadal bardzo ważny element w dalszej strategii rozwoju firmy.
Centrum konferencyjne MCC Mazurkas, pomimo rosnącej konkurencji w segmencie venue odnotowało wzrost zrealizowanych imprez, między innymi dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu, jakości świadczonych usług oraz nowym produktom. Wśród największych klientów MCC w 2016 roku znalazły się m.in.: Eurocash, Play, OVB Allfinanz, AXA, Santander, Tupperware, Huawai, FIEGE czy Profix. W maju zespół szefów kuchni powiększył się o Szefa Kreatywnego, który został odpowiedzialny za tworzenie oryginalnych potraw i niecodziennych połączeń smakowych dla marki Mazurkas. W 2016 roku firma konsekwentnie prowadziła działania w obszarze polityki społecznej odpowiedzialności biznesu, a także kontynuowała cykl wydarzeń kulturalnych w ramach projektu Forum Humanum Mazurkas.
W maju Mazurkas Catering 360° rozpoczął ekspansję na rynek śląsko-małopolski, otwierając nowy oddział oraz podpisując umowę z Międzynarodowym Centrum Kongresowym MCK w Katowicach na wyłączną obsługę cateringową. Pierwszym wspólnie z MCK realizowanym wydarzeniem był Europejski Kongres Gospodarczy, najważniejsze i największe tego typu wydarzenie w Europie Centralnej, podczas którego przez 3 dni trwania kongresu firma obsłużyła ponad 8 tys. osób. Kolejne duże wydarzenia to m.in.: Kongres Psychiatryczny (4.500 osób), Kongres Wyzwań Zdrowotnych (2.500 osób), czy też Kongres Association of Business Service Leaders (1.700 osób). Ubiegły rok zakończył się wynikiem 105 różnych realizacji i 39.000 obsłużonych osób na rynku śląskim. Nawiązanie współpracy z tak nowoczesnym, mającym ogromny potencjał adaptacji przestrzeni, centrum kongresowym wymagało od nas przygotowania w obszarze rekrutacji nowych pracowników oraz wyposażenia zaplecza kuchennego w MCK, którego powierzchnia wynosi 1,1 tys. m.kw – mówi Michał Kozak. Efektem umowy z MCK i otwarciem oddziału na Śląsku jest nie tylko wyłączna obsługa cateringowa imprez w MCK, ale przede wszystkim rozwinięcie działalności Mazurkas Catering 360° w południowej Polsce.
Niewątpliwie największym jednak projektem cateringowym w 2016 roku była obsługa Szczytu NATO, który odbył się w lipcu w Warszawie. O stopniu jego skomplikowania świadczy fakt, że Mazurkas Catering 360°, jako jedyna firma cateringowa w Polsce, zdecydowała się podjąć wyzwanie związane z licznymi obostrzeniami co do czasu realizacji poszczególnych świadczeń i ich zakresu, jakie zostały wyznaczone przez Ministerstwo Obrony Narodowej. Przygotowania do obsługi Szczytu trwały miesiąc. W czasie dwóch dni szczytu 80 kucharzy zarządzanych przez 10 mistrzów kuchni, przy wsparciu niemal 400 kelnerów i 150 osób personelu logistycznego przygotowało i wyserwowało catering na 4 poziomach PGE Narodowego, w namiocie specjalnie wybudowanym na płycie stadionu, 2 namiotach na błoniach stadionu oraz w Teatrze Wielkim. Łącznie przez 2 dni Szczytu obsłużonych zostało 14.000 osób, a liczba wydanych posiłków, do których wykorzystano 63 tony produktów, wyniosła 30.000. Wśród obsłużonych przez Mazurkas Catering 360° gości znaleźli się m.in.: Prezydent USA Barack Obama, Prezydent Francji Francois Hollande, Kanclerz Niemiec Angela Merkel, Premier Wielkiej Brytanii David Cameron, czy Szef Komisji Europejskiej Jean Claude Juncker.
Do największych zeszłorocznych realizacji Mazurkas Catering 360° zaliczyć można m.in.: Verva Street Racing (Strefa VIP Błonia PGE Narodowego, 1.500 osób), Ogólnopolską Konferencję Sekcji Echokardiografii PTK (MCK Katowice, 2000 osób), Piknik Instytutu Lotnictwa i GE (Tor Wyścigów Konnych Służewiec, 3.000 osób), Bestsellery Empiku (Praska Drukarnia, 400 osób), Piknik Bud Mat/Drift Masters GP (Stadion Wisły w Płocku, 1.300 osób), Konferencja Microsoft (EXPO XXI, 650 osób), Piknik Orlen i Dzień Chemika ( Stadion Wisły w Płocku, 20.000 osób), „Dom Marzeń”- odcinek finałowy (Stara Wieś, 400 osób), imprezę plenerową Polskich Kolei Państwowych (3.000 osób).
W 2017 roku MCC Mazurkas & Mazurkas Catering 360° skoncentrują się na stałej konsekwentnej pracy sprzedażowo-marketingowej, wprowadzaniu innowacyjnych produktów oraz, w przypadku Mazurkas Catering360°, na dalszym rozwoju na rynku śląskim i małopolskim oraz ekspansji na nowe rynki.
Powrót do listy