Konferencje i eventy
Wieloletnie doświadczenie w organizacji różnorodnych imprez, połączone z indywidualnym podejściem do każdego Klienta to gwarancja, że Państwa wydarzenie nabierze wyjątkowego charakteru i na długo pozostanie w pamięci Gości. Położenie 12 km od centrum Warszawy, w bezpośrednim sąsiedztwie zjazdów z tras A2 i S8 oraz wielofunkcyjność przestrzeni konferencyjno-hotelowej sprawia, że MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel to doskonałe miejsce do organizacji: konferencji, kongresów, bankietów, eventów, targów, szkoleń, imprez tematycznych oraz koncertów.
DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI ODDAJEMY
3500 m²
PRZESTRZENI KONFERENCYJNEJ
nowoczesne i eleganckie wnętrza
o doskonałym wyposażeniu technicznym
35 sal
KONFERENCYJNO-BANKIETOWYCH
o powierzchni od 20 do 744 m²,
z których największa (Zeus) może być dowolnie dzielona
i pozwala na organizację wydarzenia do 1000 osób
2500 m²
TERENU ZIELONEGO
na którym możliwe jest zbudowanie namiotu
i połączenie go z foyer, salą Kronos i Zeus,
400 samochodów
PARKING (7500 m²)
utwardzony kostką brukową
(możliwość wykorzystania na wystawę plenerową lub namioty)
Funkcjonalność
HALLU CENTRUM KONFERENCYJNEGO I HOTELU
o powierzchniach 340 m² i 250 m²
oraz przeszklonego foyer (200 m²)
Wjazd samochodów
W CELACH PREZENTACJI LUB INSCENIZACJI
do sali Zeus, Kronos i Bolero
oraz hallu i foyer centrum konferencyjnego